Pamatuju na rok 2012, kdy jsem poprvé narazil na rappera, který se prezentuje pod nickem Chachar! Tento Ostravský pes na mě vyrukoval v jednoduchém klipu Začněte poslouchat a to jsem si říkal „K.urva tenhle to dotáhne daleko“. Od té doby utekly čtyři roky a tento kluk se podle mého neskutečně posunul a dorýsoval svoji výbornou, jak říká Fosco Alma, techniku rapu.

Teď vydal společně s DJ Bussym desku Hluboko z podzemí se kterou se, při pohledu na cover, hrdě hlásí k domovskému Ostravsku. Pokud se dobře zaposloucháš do skladby „Cítím je v zádech“ tak pochopíš, jakým způsobem se dostal k majku. Hlavní podíl na tom má právě DJ Bussy, který ho jak sám popisuje Chachar – „Vytáhl si tohohle zmrda, postavil ho na nohy, oprášil mu záda a postavil ho před majk. A teď vydáváme nejšpinavější desku tohoto roku“

Desku, ze které je cítit smog z ulic a je za ní dost tvrdé práce. Chachar & DJ Bussy ještě před vydáním zmiňované desky daly ven grátis menší ochutnávku, kterou pojmenovali Hluboko z podzemí 0,5 a to z toho důvodu, abys pochopil, co pro tebe ukovali.

Chachar, cover

Desku Hluboko z podzemí beru jako opis Chachara života, který Tě protáhne, jak svým „špinavým“ a smogem prosáklým městem Ostrava, tak poukáže svoji lásku k fotbalu.

Málokdo si třeba dovolí udělat klip na Intro, ale Chachar se toho nebál, protože jasně věděl, že nejen jeho fans budou slintat, jak z toho našlapaného beatu, utříbené flow, tak samozřejmě i nad vizuálem, kde se kroutí baby z Ostravska. Pokud jde o hosty, tak nejvíc mě asi zaujala pasáž od Yoga Spank ve skladbě Ona je Gangster. Od něj si do budoucna slibuju dost a jsem vcelku natěšený na jeho právě chystanou desku MY. Mimo to i tam by měl přidat svoje bars Chachar.

Ale pokud jde o top věc z desky, tak za mě jasná volba padla na #Presnetakzmrde. Tohle kolábo je podpořený o energetický beat, rozsekaný cuts od DJ Bussyho a doplněný o sloku od Jay Diesela. Ale Chachar umí i do pomalejších beatů, což ukázal ve skladbě Já musím dnes, ve který do tebe napumpuje trochu motivace.

Na tuhle desku jsem se hodně těšil, protože mám rád Chachara slovní hrátky. Baví mě jeho energie a nepatří k těm lidem, který za každou cenu, musí ihned vydat skladbu, nebo celou desku. Tím chci říct, že do hudby dává vše, stále má svůj postoj, což sám pochopíš, když si poslechneš desku Hluboko z podzemí.  Tohle v přehrávači nehraje, tohle hoří!

Album podpoř koupí na www.hlubokozpodzemi.cz
FB: Chachar & DJ Bussy

Album hodnotím: 8,5/10